torsdag 26 maj 2011

Vind i seglen för Tractor Pullers Navy Seals

Pure joy och Pullikanen

OS numero3 bjöd på Lagtempo där TPs visade absoluta finaste form med att lite retligt knäppa Urban Chickens på näbben med ynka 9 sek...bara för att vi kan! Boahahahaaa Asfalt Jägerz visade också att de blir att räkna med.... Härligt härligt!!!
Ett mycket välkommet inslag var såklart Buddas ankomst vilket gav den andliga vägledning som vi så väl behövde. Jagarn fastnade hemma i spjälsängen tror vi...
Laget gav allt och det betalade sig!
Själv hämtade jag inspiration från Ångarns konspirationsteori om att Lotta på Åsen drivs av ett Amishkooperativ bestående av en gammal gubbe och ett antal flickor som är konfirmander.

Power to the Pullers
Il Macharonne

2 kommentarer:

  1. Jag önskar att jag fattade hälften av alla era "inside jokes"...:) men det är kul att läsa i allafall

    SvaraRadera
  2. Äntligen funkar det att göra inlägg igen! Jag har aldrig träffat Ångarn men jag gillar honom skarpt ändå! Man får tårar i ögonen, ni är vår elitstyrka! Schmunken är en förebild på många sätt men här bränner han av en fulländad Pullikan, gentlemen LOOK AND LEARN! //Greven

    SvaraRadera