måndag 23 maj 2011

Pullers och en annan gubbe på Åsen

Söndagens lagtempoträning i kombo med backintervall på Söderåsen avnjöts i gott sällskap och avslutades hos Lotta med våffla, kakbuffe och fattiga riddare. Innan fikan gled dock ett stundvis smäckert led fram längs åsen i 50 knyck. Ångarn lyckades denna dag hänga av sig själv inte mindre än 4ggr, epic. Jagarn visade varför han är åreta värvning. Ge denne late bloomer säsongen på sig så kommer vi få se stordåd. Forellen visade ännu em gång varför han är TPs okrönte Bergakonung genom att tillsynes helt obesvärat ställa av alla uppför. Helt innsäjn.
Bomber visade att han och Dr Downhill måste ha ett, om även avlägset, släktskap men delad kärlek för utförsåkning!
Danillo visade också mkt fin form med tanke på att han kört 12 mil dagen innan. Han var den ende att ge Forellen en match. Dock lite onödigt att ta Åsajäveln 2ggr i slutet. Danillo, skrytåkning och konkursfäjs klär dig inte!
Själv var jag i hyfsat slag men lite för tjock uppför och drabbades av Åshosta. 
Vädret var med oss denna dag och regnet kom när vi parkerat våra skutor inne på Lotta.
Over and ...host..out.
Il Maccaronne

Fika de luxe, kolla Jagarns solbränna... kriminellt jämn

Ångarn är glad, tro fan det , hängde ju av sig själv 4ggr

Forellen sansad, Jagarn med sängkammarblicken

öhhhh....Åshostan på väg!

Pullikanen på Åsen

Schmunken och Bomber , sicka livsnjutare!

4 kommentarer:

  1. Kolla in rimsen på The Black Pearl, ren fälgporr!! Bra kört grabbar, lagtempot kommer att bli en eriksgata //Greven

    SvaraRadera
  2. Som jag ser det så var en extra skrytåkning min enda chans att kränka er traktorbönder, sedan jag, totalt isolerad, utsatts för avancerad taktisk lagkörning på mental nivå "berövats" chansen att ställa av er alla inkl. mig själv i finalen. Konkafejan kommer per automatik, inge å göra åt.

    Lagtempo, bergshets, attacker, utbrytningar och härlig utförsåkning, mycket hinner man på 55km.
    Tack gubbar för en mycket trevlig tur!

    SvaraRadera
  3. Jag gråter inombords när jag inser vad jag missade... Men jag skulle aldrig visa det utåt! ;)

    /Budda

    SvaraRadera
  4. Budda, det hade blivit en femetta om du också vart med! Det blir fler ggr!
    Kommer du på OS? Vi behöver lite andlig närvaro minsann :)
    Il Macharonne

    SvaraRadera