onsdag 4 maj 2011

Affären avblåst

Kl 12.00 idag så stängdes transferfönstret, då parterna inte kunde komma till ett avslut är affären bordlagd. Det är lätt att vara efterklok men det finns några saker som Tractor Pullers kunde ha varit tydligare med:
-Vi ville ha en urstark @-kvinna i teamet på ett rent cykelmässigt plan, att ta över några äktenskapliga plikter eller skyldigheter var aldrig aktuellt.
-Frågan om Forellens eventuella könsbyte kom upp på anledning av den diskutabla regeln att alla fruttisar kör 50 meter efter killarna på OS, styrelsen försökte anpassa affären därefter.



Vi gillar Dr Downhill och Danne Pedal skarpt och önskar dem och Team Solde lycka till inför OS 2011, vilket kommer att behövas. Tyvärr har Jelly Beans Org dragit sig ur som storsponsor, det är tråkigt men de behövs ej längre då den kraftiga lönen som planerats för The Doctor ej längre är aktuell. Tractor Pullers vänder nu sin energi innåt och fokuserar på att ha en fantastisk säsong 2011.

Pull ém all!

Mvh Tractor Pullers styrelse genom Greve afv Tractor Puller

2 kommentarer:

  1. Lite sorgligt känns det men ibland måste man vara rationell och inte låta sig luras. Idag gick jag till amerikabutiken här i stan och köpte mig ett par hekto bönor, dels för att smälta hela denna mentala cirkus där jag slits mellan hjärta och förnuft och dels för att det är jäkligt gott.

    Men, eftersom ni är så fina och har lagt märke till mina superkvaliteter rent cykelmässigt (vilka det nu är ni syftar på, kanske är det att jag är bra på att ligga på hjul och aldrig dra?) så kan jag ta och berätta att ni är varmt välkomna på min nya satsning TORSDAGSFRÖJDEN där ni kommer att bemötas som VIP-cyklister om ni väljer att besöka vår finrunda! Kan hända att det bjuds på en och annan slät bulle/Jelly Belly då... ;-)

    SvaraRadera
  2. Dr Downhill, no hard feelings we love you all! Sen du guidade mig ur skruvdragare i låret-traumat är jag din evige träl, You say jump I say how high? Så fort jag kommer till Skaune blir det Torsdagsfröjd. Imorgon får jag ett paket, Bomber har skickat 500g Solderost i ilfrakt till Fristad. Anledningen är att vi på lördag får gäster från Amerika, jag vill bjuda på det bästa Sverige kan erbjuda. Mvh eder Greve

    SvaraRadera