måndag 9 maj 2011

TPs Gängtecken - röstningen

Eftersom röstningswidgeten jag använt är smått retarderad (dvs man kan inte lägga till eller rösta på fler än 1 bidrag) så får omröstningen istället ske i denna post. Posta din röst helt enkelt innan Onsdag 11/5.

I detta nu leder Grevens Enarmade Pullikan stort med 5 röster.

PS. Schmunken, kravet är att man själv är med och gör tecknet på bilden,vi ser fram emot att du införlivar detta med ditt förslag!

Här är de tävlande hittills:

Ställning 0510

Enarmad Pullikan Röster: 9
by Greven Tractor Puller













Skuggan Röster: 2
by Il Macharonne Tractor Puller













Pickadolla
Röster: 0
by Slagskeppet Tractor Puller













3in1 Röster:3
by Bomber Tractor Puller








FULL PULL
Il Macharonne

7 kommentarer:

  1. 3in1 får helt klart en röst av mig!
    Il Macharonne

    SvaraRadera
  2. I'm all in, för 3in1 :-)

    SvaraRadera
  3. Skuggan är sober, diskretare mer mystisk än ex Pelikanen, den får en röst av mej

    SvaraRadera
  4. Efter att ha försökt kommentera nu typ tre gånger och fått hejda mig från att kasta datorn i väggen tre gånger så fattar jag mig kort istället - GO PELIKANEN!!!

    SvaraRadera
  5. Jag röstar på Bomber! Elegant!

    SvaraRadera
  6. Jagaren uppskattar givetvis den värdiga och honnörslika Skuggan men fastnade slutligen för Pullikanens gracila aggressivitet!

    För övrigt så sjösattes en liten följebåt på 3,6kg i fredags:)

    SvaraRadera
  7. Jag tycker Pelikanen är så fantastiskt underhållande & uttrycksfull & unik så även om Grevens Pelikan bara är halv så vill jag ge den min röst. Offbike tycker jag dock den kompletta varianten blir vårt tecken.
    Om denna vinner så ställer jag upp och utbildar teamet på en hög nivå.

    SvaraRadera