onsdag 18 maj 2011

Suomi Pelikani

Hej gott folk! Jag är i Turkku Finland på jubb och kan inte köra varken OS eller Pro Tour ikväll. Jag väntar istället med spänning på att resultat från de bägge evenemangen skal dyka upp i sajber späjs. Finns det kanske en bild på Director Sportiff Il Macharoon Tractor Puller med ledartröjan? Istället för att hojja levererar jag en nytagen Pelikanbild direkt från Finsk mark. I bakgrunden ser ni en oerhört cool amfibiefarkost. När jag blir ekonomiskt oberoende skall jag definitivt låta bygga en knallröd replica med flames som vi kan ha som Tractor Pullers Servicefordon. Håll till godo, terve från Greven.



Poäng?

6 kommentarer:

  1. Vi sakanar dej på PRO Tour !
    En fete å tjötig vän.

    SvaraRadera
  2. jag tog några pinnar idag, karateanders tog några med.

    SvaraRadera
  3. Greven, tio av tio möjliga, självaste Pelikanen måste skaka på sin påle, han kan ju knappast har gjort denna pose bättre?


    Tre pullers i topp på OS, man blir ju litta lätt fuktig i ögonen.

    SvaraRadera
  4. Aaahhhh, så jävla cool, som en Batmobile fast för Pullers. Vi kan rycka ut och rädda cykelbrudar i nöd!

    /Il Macharonne

    SvaraRadera
  5. Helt jävla underbar Greven! Knävinkeln & tåvinklingen & skuggan.....
    Superior man!!!

    ///Ljungbacka Erik

    SvaraRadera