torsdag 5 maj 2011

Prologen - en Saga

Kära Pullers! Vilken dag för TPs!

I Skåne började det bra med att nästan hela skåne-7:an var samlad. Bomber var het, Forellens hår svallade, Ångarn med sitt lugn, Jagarn med sin flackande blick, Budda lite lätt svävande och jag själv taggad till tusen. Schmunken var på traktormässa i Gdansk och var ursäktad.
Efter att ha rullat runt banan i snålblåst och ägnat åt oss trevligt tjöt anlände vi till starten för denna episka Prolog. Taktiken var klar: FULL PULL och lite till från första till sista sekund! Bomber inledde som sig bör och stannade faktiskt av sig själv efter målgång! Epic!
Chickens, Pistas, Soldies, Peltons, Pullers samt laglösa rullade iväg en efter en för den totala urladdningen på 2 min. Robert "Furan" Glembro var helt klart stiligast med sin Schwäden-outfit! Blodsmaken låg tät i målfållan och Forellens pingislunga pep fint.

Bad as Pullers

I natt efter att ha nattat om min son Ture-Turbo runt midnatt kunde jag inte hålla mig utan surfade in på Soldebloggen för att se om resultaten seglat upp..... Jisses! Fick flashback och åter igen blodsmak i munnen. Somnade så småning om med ett leende samt en sista prouloug-hust för dagen och drömde om OS, vevpartin och Jelly Beans med allas ansikten på som flimrade förbi i kavalkad.

Formidabelt arrangerat som vanligt av Team Solde och tack alla för en fin inledning på Säsongen 2011! Längtar redan efter nästa onsdag och att få äran att dra på mig ledartröjan. Shiet va gytt!

Mallis payed off!
/Il Macharonne

PS.Grattis Holmén och Karate Anders!

2 kommentarer:

  1. MÄKTIG körning Macharonne!! Jag har inte kunnat sova på hela natten efter din körning.
    Vi från Team Solde är såklart glada för din skull, MEN, vi har allt fullständigt under kontroll taktiskt sett och fick 03:00 i natt klart hela den taktiska promemorian. Vi synes nästa onsdag och stort stort grattis till vinsten på prologen!

    SvaraRadera
  2. Shit vilka coola grabbar, gängtecken och allt. Jagarn verkar redan kommit en bra bit på vägen att se farlig ut på bild, med en skrämmande självkänsla uttrycker han: "Jag dödar dig när jag vill, och du vet det". Ni andra ser mest lite halvgalna ut i jämförelse.

    SvaraRadera