måndag 13 februari 2012

Stoppa bloggarna, Forellen gör en 360!

Efter ett Tractor Pullers Teammöte som får Greklands krispaketsmöten att framstå som ett simpelt scrum så står det klart att Forellen INTE kan gå till Tiim Sålde denna säsong. I de mycket djupa samtalen medger Forellen att det mer och mer gliditutfär och att han torskat på Latte-Farsa-Träsket efter ett oräknerligt antal besök på Såldes Kaffehåla. Tydliga tecken på att saker och ting inte stod rätt till var t.ex. att Forellens blotade bringa blev en mer och mer sällsam syn samt att skutan vart torr pga av kaffets eftergifter.
I Grevens tid (!) lyckades vi vända skutan och fånga upp Forellen  och efter FULL PULL Detox har saker klarnat som körvspad. Tiim Såldes kaffetaktik var så nära att lyckas men icke!

Forellen -"Hej, jag heter Forellen Tractor Puller och vart en Latte-Farsa. Jag erkänner att jag har inte vart mig själv sedan jag fastnade i Såldes nät men nu har jag hittat hem till Pullers varma famn igen.
-Jag är och förblir en diva och vill köra med stil och därför väljer jag parkera min lekamen hos Tractor Pullers. Min avbön under våren blir att utföra Pullikanen 200ggr/dag  eller tills jag leviterar stående som en påminnelse av denna rysliga tid".

Som Sportif fäller jag en tår av ren och skär stolthet över Forellen. Jag underskattade honom vilket jag djupt beklagar! Han har en lång väg tillbaka men redan innan vi skildes efter deta episka möte skymtades bringans ljusa hud mellan skjortknapparna vilket är ett kvitto så gott som något på att världsordningen är återställd.

Full Pullikanér
Team Skåne Sportif
Il Macharonne

2 kommentarer:

  1. Taco! Jag är lättat! Nu är ordningen återställd igen.

    SvaraRadera
  2. Blixten, så nära att få köra arm i arm i solnedgången... nästa år kanske...

    Il Macharonne

    SvaraRadera