lördag 18 februari 2012

NU ÄR DET KLART!

Det började som en galen idé på Tractor Pullers årsmöte 1996 och som sedan gick över i mani, det gick så långt att Greven nästan gav bort sin bil. Vi kan inte tro att det är sant men det börjar sätta sig:

DR DOWNHILL ÄR KLAR FÖR TRACTOR PULLERS!

När Greven och Il Maccharoons ögon läste följande höll de på att trilla ur sina hålor (är det föresten möjligt Dr Downhill):

Ok, saken är klar. Jäklar vilken snygg XXXXX. Jag kör för TP år 2012. Jag cyklar inte så snabbt, jag tar inte order och jag cyklar fan inte uppför. Det är dock en ära att få möjlighet att köra i TP-XXXXX och jag känner mig självklart hedrad. Jag beställer härmed en teamXXXXX i storlek L. Jag har kommit överens med Battleship att han fixar min hairdo inför årets onsdagsspurtbankett. Behåll du bilen, jag cyklar förstår du väl.
(texten är något censurerad pga stora planer som ännu ej är offentliga)

Dr Downhill Tractor Puller, välkommen till Tractor Pullers!
Vi firar till din salut: Best Off Krumbach 2009!



Styrelsen kommenterar:
-Det har varit en svajig vecka, ungefär samtidigt med budet att Limpan lämnade fick vi ovanstående glädjebesked. Vi får se om lugnet nu lägger sig över Tractor Pullers. Dr Downhill är allt vad Tractor Pullers står för; styrka, snabbhet, jävlar anamma och förhoppningsvis gratis läkarsprit.

4 kommentarer:

  1. Se pressmeddelande här http://teamsolde.blogspot.com/2012/02/saken-ar-biff-full-pull-it-is.html

    SvaraRadera
  2. Skönt att vi öppnar damsektionen med en sån här toppenvärvning! Nu ska vi bara ha in Marianne Vos också så vi har nån som kan dra upp spurten åt Dr. DHill

    SvaraRadera
  3. Jag gråter av lycka!

    Il Macharonne

    SvaraRadera
  4. Livet rullar vidare !
    Mot nya mål, men utan planer !
    " Den fete Lindström "

    SvaraRadera