tisdag 14 februari 2012

Pressrelease: Glambro Tractor Puller värvad! -"Känslan: som efter en fulländad Pullikan!" enligt Sportif.

Efter att ha beundrat denna fullkomligt stenhårda trend-hardcore-cyklist i ett antal  år kan Tractor Pullers äntligen stolt presentera årets nyförvärv: 
Glambro Tractor Puller!

Glambro....ah så skönt trendig!
Som namnet antyder är Glambro Tractor Puller design och en glamkänslig cyklist som sätter guldkant på klungan samt är vägvisande i  trender. 
 Några exempel: Han var först med att åka hem med stil i ambulans från OS.  Först med  den hyper-trendiga blåa skärm-hjälmen. Först med att köra OS med armskydd.... eller var den bruten...? Skit samma! 
Han är Trendmakaren med stort T och därför passar han perfekt in i Tractor Pullers mycket mode och trendkänsliga laguppställning. 

Pullikanträning står på schemat och att hänga av sig själv, i vilket Glambro går från klarhet till klarhet.

Hade det inte vart för Glambro hade jag antagligen inte fattat att shabby chick var ute i cykelsporten och kört en säsong till på Cräschenten. Nu blir det istället trendkänsligt Italienskt i kol 2012, bra skit alltså!

Välkommen till laget Glambro! 

FULL PULL 
Team Skaune Sportif
Il Macharonne

5 kommentarer:

  1. Fy FAEN VA TREVLIGT! Välkommen Mr GLAM!

    SvaraRadera
  2. Det är bara att gratulera Glembro och Pullers! Vilket superlag! Nu har ni ju alla medel för full pott x 7, allt annat får betyg: underkänt. Nejdå, jag är inte alls bitter för att mina våtaste drömmars rulle (jag minns med kärlek vättern 2011) regraderade och gick tillbaks till bondesamhället. Skjut mig!

    SvaraRadera
  3. Så, då verkar det bara vara namnet kvar att bestämma för det nya laget med stommen Bomber/Norell. För inte kan väl Norell åka för TP i år efter den här karusellen. Jag hade då inte gjort det.

    SvaraRadera
  4. Tiim Sålde, misströsta ej, Tractor Pullers har odlat en lång och gedigen kultur kring nyförvärv av både lågt hängande frukt för förädling samt att knyta erfarna nytänkande maniacs för att gynna sporten.
    Tarctor Pullers stod för 100% av nyförvärven OS 2011, förra säsongen om jag inte nu gör en Juholt, genom Jagarn och Ångarn, God bless ´em!

    Visa vägen Sålde, tänk utanför Kafeét.

    Zorn, du verkar uppgiven, hur är det med fajting spirit i Sålde, jag anar en falnande glöd...

    Il Macharonne

    SvaraRadera
  5. Jag gillar kaffe. Behöver en lägenhet i Malmö. Bara så att alla vet. *blink blink*

    SvaraRadera