måndag 18 april 2011

Ett mystiskt paket

Ibland blir man sådär skönt överaskad och har man tur så kvarstår några frågetecken som man inte riktigt kan räta ut. Just detta hände mig idag, när jag vabandes och glad i hågen gick ut till brevlådan så låg där ett paket som hade GREVEN skrivet i versaler på framsidan. Det fanns ingen avsändare och jag blev rejält nyfiken på innehållet. Jag kan tyvärr inte avslöja vad det var, men jag blev väldigt glad och imponerad av dessa konstverk som avtäckte sig när jag bröt sigilett. Jag kan dock avslöja att det har med Tractor Pullers att göra i allra högsta grad, innehållet kommer att bli offentligt vid ett noga valt och lämpligt tillfälle.

Tack till den anonyme konstnären, även kallad `Rembrandt Tractor Puller´, jag skall förvalta detta kulturarv med respekt!

//Greven

3 kommentarer: