onsdag 8 juni 2011

Inför kvällens OS

Kära SkånePullers!
Efter att Team Sportif skryttränat igår hänföll han sig åt djävulens syssla, nämeligen stretching! Hua, därmed vill jag föregå med gott exempel och ta mitt straff, jag stryker mig från Dagens OS hur ont det än gör.
Detta är INTE ok!
Att detta sammanfaller med min äldste son Ture Turbos´s födelsedag är bara en tillfällighet. Men även  Turbo skall en dag bli en Tractor Puller och han övar flitigt på sin nya hoj. Snart kan han stå upp och cykla osså....

Således är stallordern:
Jagarn: Du ska göra det du är bäst på: JAGA! En lucka i fältet utan en TP framför dig är en skymf mot din talang. Täpp till den!

Ångarn: Du ska bara "Kaka" i som vi säger, i med storväxeln och mosa. Lev upp till ditt namn, du har det inom dig!

Budda; Visa vägen, inspirera, och go full fury med uppdrag åt Forellen och von Schmunk.


Von Schmunk:
Nu är det dags att ta ett steg framåt, som Janne Bark sa en gång på ett gitarrseminaruim i Vänersborg. Fram med dina Puller krafter och satsa från ända från däcken!

Forellen:
Fortsätt med ditt sjuka Pessedrag och hjälp upp gubbarna. Vet du va!? Gör revolt, ställ dig upp i spurten. Schmunken kommer ligga limmad på hjulet så det blir giganternas kamp.

Bomber: Du är på uppåtgående, du får en fri roll idag! Du ska suga hjul och inte dra upp någon annan en fakking meter i onödan! förväntar mig minst 3p idag från dig  lagets ålderman.

Slutligen: Be careful out there och släpp inte upp några Chickens eller Solditer. May the Full Fury be with you! Pull ém ALL!

Rapport förväntas innan midnatt.

Team Sportif Skåne
Il Macharonne 

2 kommentarer:

  1. Leveransrapport.

    Jagarn fast i blöjbytarkurs.
    Ångarn bakade kakor enl ett anrikt Amishrecept.
    Budda var på meditadions seminarium.
    Von schmunk passade på att knipa ledartröjan, han tog ett steg fram så att säga. 31p
    Forellen, körde Woolpower och för att hedra Il Macaronne utan hossor för bättre känsla. rövspurterna består. 24p
    Bomber, gjorde vad Bomber gör bäst, svårt att inte dra, Full Pull från start på spurt 4 resulterade i en tredjeplats, 13 p

    SvaraRadera
  2. Ni gör mig stolt mannar!!! Grattis schmunk! Nu kör vi för dig på road race, jag är laddaf som en fokking rocket.
    Bomber!! I knew it, du är ett djur, jag fäller en tår som en stolt far! Kanske adopterar jag dig. Keep it up och klättra på resultatlistan.
    Ill Maccaronne

    SvaraRadera