onsdag 31 augusti 2011

Grand f*** Final!

OS rapport:
Budda visade sin numera fylliga nuna på OS och tog ett episkt poäng på col de Tjustorp! Peace
Själv vart jag akterseglad både spurt 1 o 2. Vid col de Tjustorp drabbades Da Zorniole av en olycklig punka som satte griller i hans huode. Dock kom han igen som en jävla torped på 6:an. Glembro visade också kanonform inför velo Classic och sopade hem inte mindre än 3 spurter... tror jag...

MEN, vi vet ju alla att den högst värderade och ansedda vinsten är GRRRRRRAND FINAL!
Il Maccaronne "fyru of cycling madnezzzz" körde Full Pull i 5 cm vatten på vägen i spöregn och på rent rävspel, med visst hjulsug inblandat, tog den absolut skönaste segern i år! Den kändes i hela hjärtat.

Tack alla för en toppenonsdag!

Full Pull
Il Maccaronne

8 kommentarer:

  1. Grand Final is da shit, stort grattis från 7H!!! Pull em all!! //Greven

    SvaraRadera
  2. ...och Grande Finale kommer det att bli, herr kombatant. Du passerade just mig i sammandraget (jag skyller allt på materialet, nästa vecka har jag nya däck) så det blir en riktigt jävla slagfält nästa vecka. Brons eller silver? Jag är övertänd.

    SvaraRadera
  3. ...för övrigt ska det bli mäktigt att få köra vid eder sida på Velo Classic. Peace.

    SvaraRadera
  4. Sorry Velo Clasiic is off the chart :( måste på jubb.
    Men Slakten på slagfältet ska bli mig ett sant nöje! Du såg lite hängig ut...det håller nog i sig. Jag är imponerad av ditt mod att sätta så mkt tilltro till materialet när det så ofta falerar... undrar vad som pajjar på din high fokking end bajk nästa onsdag... kolla styrlindan vat ja ;)

    Själv skall jag ladda med brudar, bärs och kebbepizza samt bära upp några hundra takpannor igen.

    Känner mig jävligt fokuserad inför slakten och stark som en jävla oxe. Glöm inte D Zorniole....... jag har FOKKING MÖRDARVILJA!!

    Iiiiiiil Macharonne

    SvaraRadera
  5. HA! Du makaronen, Trash talk biter inte på mig. Du ska veta att jag suttit svettig och halvnaken tätt intill Spurt-Henke hela vintern, jag kan ta hur mycket skit som helst.

    SvaraRadera
  6. Din reaktion säger allt D. Zorniole. Du är inte i balans helt enkelt. Jag ska be Budda komma förbi i helgen för andlig vägledning.
    TPs sträcker så gärna ut en hjälpande hand.

    Team Sportif
    Il Macharonne

    SvaraRadera