söndag 18 mars 2012

The Loneliness Of The Long Distance Runner

Brick och Sopulv Tractor Puller har idag söndag 2012-03-18 tagit sig ann ett Maraton i en stor Spansk stad som jag tappat namnet på. Nu söndag kväll så står det klart att Brick Tractor Puller har sprungit fort så in i helvete. 3h 41 minuter är inte kattskit för en Törpasalladätandes EMO-Gitarist!!

Bra jobbat Brick, Tractor Pullers salutes you!

Men hur gick det för Sopulv Tractor Puller, har den nätta tvåveckors-cykelturen på 2330km från Skåne ned till start varit bra uppladdning? Vi avvaktar info med spänning!

Aldrig förr har valet av honörslåt varit enklare, enjoy!



Pull em´all!

Best regäääärds Greve afv Tractor Puller

1 kommentar:

  1. Jag ber härmed om att få Gratulera Tractor Pullers till den totala segern i Onsdagsspurten 2012. Jag hade den äran att möta segraren själv på Platja de Palma under föregående vecka, jag avnjöt en god glass, Bomber la Bomba Brine flög förbi o jag fick skrika tillbaka honom, men han skulle bara köra ett varv till runt ön... tids nog återvände han, slimmad, stark o med ett gott självförtroende! Inget snack. den killen har tränat i vinter! Grattis Brine & Tractor Pullerz!
    //Vaktmästaren i IK Prästen

    SvaraRadera