tisdag 23 februari 2010

Svenne Banan Pendlarhoj Championships

Här kommer Soldes Dan "Jawbreaker" Stenqvists bidrag


Fakta: Ram, hittades av Bomber för 10 år sedan i en buske. Lackas i Volvo 142-färg
Handbyggda hjul med Macivfälgar. Björnframstjärten som sitter på sadeln har mor köpt på Gotland. Bakskärmen var inte standardmonterad. Naturligtvis SPD-pedaler. Används dagligen till och från kaffebarer runt om i Malmö.


Pullers frågar; vi noterar att Krusing har 50/16 rigg, är det en magisk fixed lina?


Jawbraker svarar; -Njaa..jag skulle säga att standard är 48/17 men i och med att jag har så otroligt stora ben så måste jag köra tyngre.


Krusing

1 kommentar:

  1. Oh så mäktigt att bli omnämnd på en av världens största cykelblogg! Jag är himla nöjd med hojen! Ska snart åka till jobbet på den. Ps. Jag vill hälsa till alla Pullers och önska er en bra dag!

    SvaraRadera